Autor: Hando Sinisalu • 11. jaanuar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Riietus mõjutab seda, kuidas meie aju töötab

Karen Pine
Passwordil astub üles Briti tarbimispsühholoog Prof. Karen Pine, kes on uurinud eelkõige naiste tarbijakäitumist. Muuhulgas väidab Karen Pine seda, et riietus mõjutab meie aju tööd. Hando Sinisalu esitas Prof. Pine’ ile kolm küsimust.

Karen Pine esineb 16. märtsil 2017 Passwordil ettekandega "Sheconomics: Kuidas paremini mõista naissoost tarbijaid?". Tule osalema: www.password.ee 

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700