OECD viis 33 riigis läbi uuringu, millest selgus, et keskmiselt ainult 5% populatsioonist omab kõrgeid arvuti kasutamise oskusi ning saab hakkama keskmise taseme ülesannetega.
Mida sellest järeldada? Turunduslikust perspektiivist vaadates on probleemiks tehnoloogia kasutamismugavus ja arusaadavus kliendi jaoks. Uuringust järeldati, et tihti ei oska disainerid arvata, mis võivad olla kasutaja vajadused, sest disainerid üldjuhul erinevad sihtgrupist ning nende endi eelistused ei pruugi kattuda kliendi omadega.
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.