OECD viis 33 riigis läbi uuringu, millest selgus, et keskmiselt ainult 5% populatsioonist omab kõrgeid arvuti kasutamise oskusi ning saab hakkama keskmise taseme ülesannetega.
Mida sellest järeldada? Turunduslikust perspektiivist vaadates on probleemiks tehnoloogia kasutamismugavus ja arusaadavus kliendi jaoks. Uuringust järeldati, et tihti ei oska disainerid arvata, mis võivad olla kasutaja vajadused, sest disainerid üldjuhul erinevad sihtgrupist ning nende endi eelistused ei pruugi kattuda kliendi omadega.
Seotud lood
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.