• 23.12.16, 10:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mis viisil saaks iga ettevõte muuta oma äri kasumlikumaks?

Erply tegevjuht Kristjan Hiiemaa jagab lihtsaid nippe, kuidas igaüks saaks muuta oma äri kasumlikumaks, ta soovitab näiteks võtta kasutusele lihtsad reeglid ehk käsiraamatu, kuidas ettevõte või töötajad opereerivad. Mida Hiiemaa veel soovitab, loe edasi juba siitsamast.
Kristjan Hiiemaa
  • Kristjan Hiiemaa
Äriprotsesside olulisus ettevõtte kasvu tagamisel

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele