Silja Oja • 21 detsember 2016
Jaga lugu:

Aasta Turundustegu 2016 reglement

Tänavusel konkursil on mitmeid uuendusi. Näiteks ankeet on lihtsam ja lühem ning seekord anname žürii kommentaaridega tagasisidet KÕIKIDELE konkursist osavõtjatele. Isegi siis, kui töö finaali ei pääse, saab töö esitaja žüriilt tagasisidet.

Aasta Turundustegu 2016 konkursil osalemiseks tuleb täita ankeet, mille saab alla laadida siit. Turundustegu 2016 ankeet laval 17. märtsil, Grand prix' võitja selgub samal õhtul Kuldmuna galal.:

Konkursile Aasta Turundustegu 2016 tööde esitamise tähtaeg on 15. veebruar 2017 kell 23:59.

Turundustegu 2016 finalistide ettekandeid kuuleb Passwordi

Aasta Turundustegu 2016 žürii liikmed on

Piret Reinson, EASKaarel Mikkin, Brand ManualIndrek Viiderfeld, TabascoBritte Maidra, CaratHendrek Kraavi, ADM InteractiveSigne Suur, TV 3Heidi Reinson, Kantar EmorBritta Ratas, Kaubamaja

Tutvu žüriiga lähemalt siin!

Žürii tööd korraldavad ja juhivad Best Marketing Eesti konverentside programmijuht Hando Sinisalu ja Best Marketing Eesti juht Silja Oja (kumbki ilma hääleõiguseta). ja 17. märtsi õhtul toimuvale Kuldmuna galale. 2016 kl 23:59. 2017. Žürii valib esimeses voorus välja viis ärikategooria finalisti ning avaliku sektori kategooria võitja. 2017 oma töid Passwordi konverentsi laval ja žürii valib kohapeal viie ärikategooria finalisti hulgast Aasta Turundustegu Grand prix võitja.

Aasta Turundustegu 2016 konkursil osalemiseks tuleb täita ankeet, mille saab alla laadida siit: TURUNDUSTEGU ANKEET

OSALUSTASU

Konkursil osalemise tasu 499 € + km sisaldab töö esitajale ühte pääset 16. – 17. märtsil toimuvale turunduskonverentsile Password 2017

KATEGOORIAD

(A) Ärikategooria(B) Avaliku sektori kategooriaKONKURSI AJAKAVA

Konkursile tööde esitamise tähtaeg: 15. veebruar

Žürii koosolek: 1. märtsil

Kõik kuus valituks osutunut esitlevad konkursi teises voorus 17. märtsil

HINDAMISKRITEERIUMID

Žürii hindab esitatud tööde tulemuslikkust, uuenduslikkust ja strateegilist lähenemist. Erinevalt reklaamiauhindadest hindab Aasta Turundustegu konkurss turunduskampaaniate ärilist õnnestumist, mitte kunstilist poolt.

Aasta Turundustegu 2016 valimisel võetakse arvesse:

20% loovstrateegia

20% meediastrateegia

20% innovaatilisus

40% tulemused

Uuendused Aasta Turundustegu 2016 konkursi tingimusteskolm muudatust:

Aasta Turundustegu on Eesti kõige prestiižikam turunduskonkurss mitmel põhjusel. Esiteks on sõel tihe ja žürii karm: välja antakse ainult Grand Prix ja Aasta Sotsiaalkampaania auhinnad. Ja teiseks hindab konkurss turunduse tulemuslikkust - turundus pole ju kulu, vaid investeering!Tänavu oleme teinud varasemaga võrreldes konkursi tingimustesse 

1. Hindamiskriteeriumid on veidi muutunud. Hindamisel võtekse arvesse järgmised osakaalud: 40% tulemuslikkus, 20% innovaatlilsus, 20% meediastrateegia ja 20% loovstrateegia;2. Konkursi ankeet on lihtsam ja lühem kui varasemalt ja ankeedi vastuste pikkus on piiratud;3. Seekord anname žürii kommentaaridega tagasisidet KÕIKIDELE konkursist osavõtjatele. Isegi siis, kui töö finaali ei pääse, saab töö esitaja žüriilt tagasisidet.Best Marketing Eesti korraldab Aasta Turundustegu valimise ja annab välja turundusvaldkonna prestiižikaima auhinna juba 18. korda.

Varasemad Aasta Turundustegu võitjad:

2015: EASi ja Tallinki turismiturunduse kampaania Epic Estonia

2014: Annetuskampaania puuetega laste hoiukodu loomiseks "Unistuste puhkus"2013: Retro FM nimevahetus2012: Lennusadama avamine2011: Prisma „Hinnagarantii“2010: Leiburi „Saib” lansseerimine2009: SEB spordisponsorluse programm "SEB – tuliseim spordi toetaja Eestis!"2008: Üleriigiline prügikoristuskampaania "Teeme Ära!"2007: SEB alustava ettevõtte stardipakett „Tee oma äri!”2006: Hansa Varakindlustuse turuletoomine2005: Hansapanga NPNK lansseerimine2004: Sampo Panga pangavahetuskuu2003: Radiolinja "Kõige ilusam leviala" kampaania2002: Eurovisiooni lauluvõistluse korraldamine2001: EMT kaubamärgi taasesitus (Lepatriinu)2000: Hansa Liisingu EGO kaardi lansseerimine1999: A Le Coq-i kaubamärgi turuletoomine

Lisainfo:

Silja Oja  

Best Marketing Eesti juhtT: 53 079 151E: silja@best-marketing.com

Äripäev AS

BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com