Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Aasta Turundustegu 2016 reglement
Tänavusel konkursil on mitmeid uuendusi. Näiteks ankeet on lihtsam ja lühem ning seekord anname žürii kommentaaridega tagasisidet KÕIKIDELE konkursist osavõtjatele. Isegi siis, kui töö finaali ei pääse, saab töö esitaja žüriilt tagasisidet.
Aasta Turundustegu 2016 konkursil osalemiseks tuleb täita ankeet, mille saab alla laadida siit. Turundustegu 2016 ankeet laval 17. märtsil, Grand prix' võitja selgub samal õhtul Kuldmuna galal.:
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“