Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Euroopa loovusfestivali Eurobest võitjad selgunud
Eurobest on ainus mobiilne loovusüritus, mis toimub igal aastal erinevas riigis. Sel korral kogunesid reklaamisõbrad detsembri alguses kolmeks päevaks Rooma, kus lisaks inspireerivatele sessioonidele anti välja ohtralt auhindu.
Konverentsil osales 2000 inimest 40st riigist ning konkursile esitati ligi 4000 tööd, mille seast hindas žürii Grand Prix vääriliseks 22 tööd.," põrutab Badger.”:
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.