• 05.12.16, 10:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Disainimeeskonna võimatu missioon

Kas tõesti lustipidu 200 000 euro eest? Hando Sinisalu käis EDMis Eesti brändi asja uurimas.
EDM blogi
  • EDM blogi
Jaanuaris 2017 esitlevad EAS ja Eesti Disainimeeskond (EDM) uut Eesti brändikontseptsiooni. Üsna suure tõenäosusega võib juba täna ennustada, et tehtud töö saab nii meedia kui paljude arvamusliidrite poolt suure kriitika osaliseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele