Helen Külaots • 29 november 2016
Jaga lugu:

Spotify kuulajad sattusid reklaami sisse

Spotify reklaam  

Kuidas data lõbusalt ettevõtte kasuks tööle panna? Spotify näiteks kasutas uues globaalses välikampaanias oma andmebaasist kogutud infot, mis tõi avalikkuse ette Spotify kuulajate veidrad harjumused.

Spotify reklaamplakatitel kohtab näiteks selliseid pealkirju: – Hea inimene, kes sa kuulasid Valentinipäeval “Sorry” laulu 42 korda, mida sa tegid?

Dear person who played 'Sorry' 42 times on Valentine's Day, what did you do?

Dear person in the Theater District who listened to the Hamilton Soundtrack 5,376 times this year, can you get us tickets? – Hea inimene, kes sa asud Theater rajoonis ja kuulasid sellel aastal Hamiltoni Soundtrack’i 5376 korda, kas sa saad meile pileteid hankida?

Dear 3,749 people who streamed 'It's the End of the World as We Know It' the day of the Brexit vote, hang in there. – 3749 inimest, kes te striimisite “'It's the End of the World as We Know It' laulu Brexiti hääletuspäeval, pidage vastu.

Seda kampaaniat peetakse kavalaks ja kaasavaks viisiks, kuidas muuta tehnoloogiat inimlikumaks. Kuna inimestel on muusikaga väga emotsionaalne suhe, joonistub sellest infobaasist välja personaalset infot, mis räägib midagi sügavat nende kuulajate kohta, millega saab suhestuda ka reklaami vaataja.

Kampaania on globaalne, mistõttu on igas riigis kasutatud just selle piirkonna kuulajate infot ning kommunikeeritud seda kohalikus keeles. Kampaania idee inimesi sel viisil kõnetada tuli Spotify enda tiimist.

Reklaamidel olev slogan ütleb: .Thanks, 2016. It’s been weird

Loo allikas

Spotify reklaamplakat  
Spotify reklaamplakat  
Spotify reklaamplakatid  
Spotify reklaamplakat  
Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com