Autor: Helen Külaots • 29. november 2016
Ainult tellijatele

Spotify kuulajad sattusid reklaami sisse

Spotify reklaam

Kuidas data lõbusalt ettevõtte kasuks tööle panna? Spotify näiteks kasutas uues globaalses välikampaanias oma andmebaasist kogutud infot, mis tõi avalikkuse ette Spotify kuulajate veidrad harjumused.

Spotify reklaamplakatitel kohtab näiteks selliseid pealkirju: – Hea inimene, kes sa kuulasid Valentinipäeval “Sorry” laulu 42 korda, mida sa tegid?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700