Helen Külaots • 22. november 2016
Jaga lugu:

EPICA reklaamikonkursi võitjad selgunud

Lilli Jahilo kampaania Cannes Lions festivalil  

Eelmisel nädalal Amsterdamis toimunud auhinnagalal kuulutati välja EPICA reklaamikonkursi võitjad. Üritusel osalesid tänavu ka Amsterdami Turunduskonverentsi delegaadid ehk kokku ligi 80 eestlast. Eestisse tuli EPICA’lt ka auhind – Lilli Jahilo #thecannesdress võitis pronksi.

EPICA on juba 30 aastat vana reklaamikonkurss, mille teeb eriliseks tema žürii, kus osalevad turundusajakirjanikud üle kogu maailma. Kui Cannes Lionsil ja teistel tuntud konkurssidel osalevad žüriides reklaamiagentuuride inimesed või vahel ka turundusjuhid, siis ajakirjanikest koosnev žürii teeb EPICA eriliseks ja annab põhjuse väita, et tegu on kõige erapooletuma ja sõltumatuma žüriiga maailmas.

#thecannesdress kampaaniai #thecannesdress – seal polnud kirjas brändi nime, kuupäevi ega call-to-action’it, kuid uudishimu tõi inimesed seda hashtagi Instagramis otsima. #thecannesdress kampaaniat peetakse efektiivseimaiks printreklaamiks, mis Cannes Lionsil väljas oli.. “Lühidalt öeldud sõnum tõmbab rohkem tähelepanu,“ ütles Jahilo.

Lilli Jahilo kasutas nädal aega Cannes Lionsil väljas olnud salapärase postri peal ainult hashtag'

Jahilo sõnul meeldib talle lihtsasti mõistetav kommunikatsioon ning seetõttu ei kasutanud ta kleidi reklaami peal muud kui hashtagi

Kampaania eesmärk oli tõsta inimeste teadlikkust Jahilo brändist ja ka kleidist endast. Jahilo sõnul ei oodanud ta nii suurt tähelepanu ja seda ainult tänu postritele, millest kujunes justkui festivali visuaalne sümbol. Sarnane kampaania toimub kindlasti ka järgmisel Cannes'i reklaamifestivalil, kuid hetkel jätab disainer saladuseks, mismoodi see hakkab välja nägema ning milline kleit esitlemisele tuleb.Mis on The Cannes Dress?

“The Cannes Dress” on Cannes'i linnast inspireeritud kleit, mille loomiseks kasutatakse kõrgekvaliteedilist siidi ja naturaalset värvipaletti. Jahilo sõnul otsustati just sellel aastal kleidikampaaniaga algust teha ning paigaks valiti loomulikult Cannes ise, kust kleidi idee pärineb.Loo allikas

 

EPICA reklaamikonkursi Grand Prix võitjad:

Grand Prix - Kampaania “Brad is single”. Agentuur TRY Oslo. Toode: Los Angelese lennupiletid.

Lennupiletite kampaania "Brad is Single"  

 

Grand Prix - Kampaania “Doors of Thrones”. Agentuur Publicis London. Klient: Tourism Ireland

 

Grand Prix - Kampaania “Simplified Stories”. Agentuur DDB Brussels. Klient Alzheimerliga

 

Grand Prix - Kampaania “Kenzo World”, Kenzo Parfums.

 

Grand Prix - Kampaania “The Next Rembrandt”. Agentuur J. Walter Thompson (Amsterdam). Klient: ING

:

Mõned kullaväärilised tööd

Kõiki võitjaid vaata siit

Kuld - Kampaania “Extra Gum Sarah & Juan”. Toode: Extra Gum. Klient: Wrigley, a Subsidiary of Mars, Incorporated. Agentuur Energy BBDO (Chicago)

 

Kuld - Kampaania “My Son”. Tootja: IKEA

 

Kuld - Kampaania “Gay Turtle”. Agentuur TBWA\ISTANBUL. Klient: Amnesty International

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com