Autor: Helen Külaots • 22. november 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

EPICA reklaamikonkursi võitjad selgunud

Lilli Jahilo kampaania Cannes Lions festivalil
Eelmisel nädalal Amsterdamis toimunud auhinnagalal kuulutati välja EPICA reklaamikonkursi võitjad. Üritusel osalesid tänavu ka Amsterdami Turunduskonverentsi delegaadid ehk kokku ligi 80 eestlast. Eestisse tuli EPICA’lt ka auhind – Lilli Jahilo #thecannesdress võitis pronksi.

EPICA on juba 30 aastat vana reklaamikonkurss, mille teeb eriliseks tema žürii, kus osalevad turundusajakirjanikud üle kogu maailma. Kui Cannes Lionsil ja teistel tuntud konkurssidel osalevad žüriides reklaamiagentuuride inimesed või vahel ka turundusjuhid, siis ajakirjanikest koosnev žürii teeb EPICA eriliseks ja annab põhjuse väita, et tegu on kõige erapooletuma ja sõltumatuma žüriiga maailmas.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700