• 16.11.16, 08:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: ETS NORDi uudne lähenemine turundusjuhi leidmiseks

Eesti suurim ventilatsiooniseadmete müüja ja tootja ETS NORD otsis koostöös Brandemiga turundusjuhti. Case Studyst saad teada, millistest etappidest koosnes värbamisteenus ning millised olid tulemused.
ETS NORDi sotsiaalmeedia värbamiskampaania
  • ETS NORDi sotsiaalmeedia värbamiskampaania
Projekti eesmärk: leida turundusjuht

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele