Briti jõulureklaamid on omaette žanr: klompi kurku tõmbav muusika, lapsed, loomad, aga ka üksteise parodeerimine ja kommenteerimine reklaamides kuulub saareriigi pühade juurde sama lahutamatult nagu kuusk ja lumi. Välismaiseid jõulureklaame kommenteerivad Utopia loovjuht Alvar Jaakson ja Kontuuri loovjuht Urmas Villmann.

- Kaader John Lewise jõulureklaamist
Suurbritannias ja USAs on jõulureklaamid omaette nähtus, mille ootamine, vaatamine ja jagamine annavad märku algavast pühadehooajast. Suuremad kaubamajad pingutavad kõvasti, et teha teistest paremini ja pakkuda vaatajale suures koguses tundeküllaseid emotsioone. Valisime välja mõned näiteid, mis on algaval hooajal esile kerkinud.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.