Ainult tellijatele
Autor: Helen Külaots • 3. november 2016
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Digitegu 2016 Google’i reklaami kategooria võitja: Palmako puitmajade kampaania

Taavi Raidma Convertalist Palmako tööd esitlemas
Autor: Veiko Tõkman
Palmako puitmajade müügi kasvatamiseks kasutati erinevaid Google’i kanaleid. Loe lähemalt, kuidas eesmärgid saavutati.

Taustainfo:) käivet ja digikampaaniate efektiivsust:’i kaudu.: kampaaniasse investeeritud €497 tõi müügikäivet €17 559 ROAS: 3532%: agentuur Convertal http://convertal.ee

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700