“Inimesed ja ettevõtted ei pane enam oma kodulehtedele ega e-kirjade lõppu telefoninumbreid, mis viitab selgelt sellele, et ära neile helista. Rääkimine on aga inimlikum ja tihti efektiivsem viis kliendi jaoks oma probleemi lahendada kui kirjutamine”. Nii ütles Tallinna Ettevõtlusameti korraldatud seminaril ettevõtja ja koolitaja Urmas Kamdron, kes kõneles teemal “Kas sina tead, kes su ettevõttes müüki juhib”.

- Ettevõtja ja koolitaja Urmas Kamdron
Seminari laiem teema oli “Edukaks esimesel katsel”. Urmas jagas oma kogemusi ja mõtteid, kuidas müügis ja juhtimises õnnestumisele ise kaasa aitadata.) ning, arvestades Eesti keskmist eluiga, on mul veel kuskil pool elu elada jäänud. Suhteliselt jama värk, sest pidutsetud on palju ja smuutisid hakkasin jooma alles eelmisel aastal. Aga kunagi pole hilja alustada energiat andva elustiiliga.” laetud - selline entusiasm on nakkav. Müügitöös hoia eemale “nanosendi-tingijatest” – need on inimesed, kes käivad mööda ettevõtteid ja virisevad, et toode/teenus on kehv/kallis ning konkurent annaks 10 senti alla jne. Sellised kliendid ei jää nagunii püsima, sest lahkuvad mõne teise ettevõtte 10-sendise sooduka peale. hoiab sind tasakaalus.
Seotud lood
Müügiagentuur Kobra Sales ja
Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.