• 19.10.16, 14:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tänud, Martin Länts!

"Martin Läntsi hiljutist valusat tõdemust, et kvaliteetset meediaagentuuri tööd on turul väga vähe, ei tasuks osalistel võtta personaalselt suunatud kriitikana, kuna see teenib ilmselgelt suuremat huvi," kirjutab meediaagentuuri Initiative juht Indrek Soom.
Indrek Soom
  • Indrek Soom
Tasub korraks mõelda selle väite taga olevatele põhjustele, ehk aitab sihte seada. Oluline on ju, et (meedia)agentuuride teenus areneks ja vastaks ootustele, aga ka üllataks. Seepärast sekundeerin Martini väljaütlemisele kahe vähemalt minu silmis olulise nüansiga:

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Bestmarketing esilehele