Silja Oja • 14 oktoober 2016
Jaga lugu:

Järgmised 3 aastat on olulisemad kui möödunud 27

Foto: Shutterstock

8 juhti 10st kardab, et nende praegused tooted ja teenused ei kõlba kliendile kolme aasta pärast. Selja taha jäänud 50 aastat (meie puhul siis 27) on eelseisva 3 aastaga võrreldes kui jalutuskäik pargis.

Tänane Kauppalehti tegi seoses KPMG Global CEO Outlook 2016 uuringuga intervjuu KPMG Internationali juhi John Veihmeyeriga, kel on 155 riigis kokku 180 000 alluvat. 

Kiire 12 sekundi kokkuvõte:

8 juhti 10st kardab, et nende praegused tooted ja teenused ei kõlba kliendile kolme aasta pärast. Selja taha jäänud 50 aastat (meie puhul siis 27) on eelseisva 3 aastaga võrreldes kui jalutuskäik pargis.

Samal ajal on juhtide optimism kasvanud. Nad arvavad, et suudavad organisatsioone õiges suunas muuta. Kärped on läbi ja fookus selgineb.

KPMG juht iseloomustab seda tendentsi: „Juht on palgatud olema optimist. Kui ta seda pole, ei püsi ta kaua pallil.“

Head pallil püsimist!

Allikas: KPMG tutki: yritysjohtajat pelkäävät nyt hyödyttömyyttä

Kokkuvõtte koostas: Meelis Mandel, Äripäev

 

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com