Ainult tellijatele
Autor: Silja Oja • 14. oktoober 2016
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Järgmised 3 aastat on olulisemad kui möödunud 27

Autor: Shutterstock

8 juhti 10st kardab, et nende praegused tooted ja teenused ei kõlba kliendile kolme aasta pärast. Selja taha jäänud 50 aastat (meie puhul siis 27) on eelseisva 3 aastaga võrreldes kui jalutuskäik pargis.

Tänane Kauppalehti tegi seoses KPMG Global CEO Outlook 2016 uuringuga intervjuu KPMG Internationali juhi John Veihmeyeriga, kel on 155 riigis kokku 180 000 alluvat. 

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700