• 14.10.16, 17:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Järgmised 3 aastat on olulisemad kui möödunud 27

8 juhti 10st kardab, et nende praegused tooted ja teenused ei kõlba kliendile kolme aasta pärast. Selja taha jäänud 50 aastat (meie puhul siis 27) on eelseisva 3 aastaga võrreldes kui jalutuskäik pargis.
Järgmised 3 aastat on olulisemad kui möödunud 27
  • Foto: Shutterstock
Tänane Kauppalehti tegi seoses KPMG Global CEO Outlook 2016 uuringuga intervjuu KPMG Internationali juhi John Veihmeyeriga, kel on 155 riigis kokku 180 000 alluvat. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele