• 14.10.16, 17:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Järgmised 3 aastat on olulisemad kui möödunud 27

8 juhti 10st kardab, et nende praegused tooted ja teenused ei kõlba kliendile kolme aasta pärast. Selja taha jäänud 50 aastat (meie puhul siis 27) on eelseisva 3 aastaga võrreldes kui jalutuskäik pargis.
Järgmised 3 aastat on olulisemad kui möödunud 27
  • Foto: Shutterstock
Tänane Kauppalehti tegi seoses KPMG Global CEO Outlook 2016 uuringuga intervjuu KPMG Internationali juhi John Veihmeyeriga, kel on 155 riigis kokku 180 000 alluvat. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele