Autor: Silja Oja • 6. oktoober 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Scott Galloway: reklaam sakib

Scott Galloway
Foto: Nordic Business Forum
NYU Stern School of Businessi turundusprofessor Scott Galloway materdas täna Helsingis Nordic Business Forumil esinedes mõnuga traditsioonilist meediat ja reklaami. Siinkohal kokkuvõte tema ettekandest.

Me ostame tänapäeval brände, sest meil pole aega ise toodete kvaliteeti ja headust tuvastada. Aga see, kuidas brände ehitatakse ja tarbija teekond toote avastamiseni on totaalselt muutunud. Massimeediat kasutatakse brändi loomisel märksa vähem. Google ja Amazon ütlevad täna sulle, mis su lemmikbrändid on.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700