• 05.10.16, 10:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nuti Mati tõmbab nutiturvalisusele suuremat tähelepanu

Paljudes Eesti peredes on nutiseade, kuid kui turvaliselt me oma vidinaid kasutame? Kui autos kinnitame turvavöö, rattaga sõites on kiiver peas ning jalgsi liikudes kanname helkurit, siis millised on nutimaailma ohud ja kuidas neist hoiduda? Eesti inimeste teadlikkuse tõstmiseks ja hoiakute muutmiseks nutiseadmete turvalisuse osas algas oktoobris Vaata Maailma eestvedamisel mahukas teavituskampaania.
Nuti Mati
  • Nuti Mati
Teavituskampaania viib ellu Eesti üks juhtivaid loovagentuure Tank., kes aitab läbi groteski nutiturvalisuse teemale tähelepanu tõmmata ja pakub ühtlasi võimaluse kommunikeerida lihtsaid viise, kuidas nutimaailmas turvalisemalt toimetada. Kampaania läbivaks võtmeks on huumor ja rumalusele vastandumine, mis võtab maha barjääri sihtrühma ja suunava sõnumi vahelt ning loob eelduse käitumismuudatuseteks,” selgitas kampaania ideed Tanki loovjuht Ants Tõnisson. Kampaania sissejuhatuseks loodi humoorikad videod, milles Nuti Mati näitab täielikku ignorantsust ja oskamatust nutiturvalisuse osas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele