3. oktoober 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti 100. sünnipäev sai oma sümboolika

Aastasada
Eesti Vabariigi 100. sünnipäeva loovkonkursi võitis ideekavand «Aastasada», mille esitas agentuur Identity (Meelis Opmann, Martin Tõnts, Ionel Lehari, Ants Lusti).

Loovkonkursi eesmärk oli leida pikaajaline partner, kes töötaks välja Eesti vabariigi 100. sünnipäevale visuaalse identiteedi. Eesti kui Euroopa Liidu (EL) eesistujariigi tutvustamiseks sooviti leida partner, kelle abiga välja arendada põhisõnumid ja visuaalsed lahendused, mis toetaksid Eesti kui nutika ja uuendusmeelse ning puhta elukeskkonnaga riigi kuvandit Euroopas.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700