• 23.09.16, 16:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Emori uus nimi on Kantar Emor

Eesti suurim teabe- ja uuringuteenuste pakkuja Emor on värskendamas oma nime ja nägu.
Emori uus nimi on Kantar Emor
Varasema TNS Emori asemel võetakse kasutusele kaubamärk Kantar Emor. Nime muutus tuleneb üleilmse teabekontserni Kantar otsusest ühendada oma kaubamärgid ühe katusbrändi alla.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele