Helen Külaots • 23. september 2016
Jaga lugu:

Emori uus nimi on Kantar Emor

Eesti suurim teabe- ja uuringuteenuste pakkuja Emor on värskendamas oma nime ja nägu.

Varasema TNS Emori asemel võetakse kasutusele kaubamärk Kantar Emor. Nime muutus tuleneb üleilmse teabekontserni Kantar otsusest ühendada oma kaubamärgid ühe katusbrändi alla.

Muudatus on peamiselt vormiline, kuid mõjutab positiivselt ka Emori poolt pakutavaid teenuseid. Kantari nime alla koondumine tähendab suuremat koostööd erinevate Kantari ettevõtete vahel ning seeläbi muutuvad Emori klientidele kättesaadavaks lisaks TNSi lahendustele ka näiteks Millward Browni ja teiste Kantari ettevõtete tooted (vt lähemalt www.kantar.com).

Ettevõtte juriidiliseks nimeks on endiselt Emor AS, ka omanikering jääb samaks. Emor on 1990. aastal loodud teabe- ja uuringuteenuste pakkuja. Emor on osa Kantarist, mis on maailma juhtivaid teabe- ja konsultatsiooniettevõtteid. Kantari grupi ettevõtetes töötab 30 000 inimest, kes nõustavad kliente enam kui 100 riigis. Kantar on osa WPP grupist.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Jekaterina Molotkova
Jekaterina MolotkovaBest Marketingi juht-toimetajaTel: +372 5620 6764jekaterina@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com