• 21.09.16, 13:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas Rijksmuseum Hollandi Aasta Turundaja auhinna sai

Hollandi Rahvusmuuseum Rijksmuseum taasavas uksed aastal 2013, pärast kümme aastat kestnud renoveerimistöid. Muuseumi juhtkond kartis, et kümne aastaga on hollandlased muuseumi unustanud.
Rijksmuseumi taasavamise pidustus aastal 2013
  • Rijksmuseumi taasavamise pidustus aastal 2013
  • Foto: amsterdamology.com
Avamiskampaania üheks osaks oli Hollandi ühes suurimas, Baronesi kaubanduskeskuses korraldatud häppening pealkirjaga „Meie kangelased on tagasi“. Poodlejaid üllatas kostümeeritud seltskond, kes oli otsekui ellu ärganud Rembrandti kuulsalt maalilt „Öine vahtkond“, mida Rijksmuseumis eksponeeritakse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele