• 21.09.16, 13:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas Rijksmuseum Hollandi Aasta Turundaja auhinna sai

Hollandi Rahvusmuuseum Rijksmuseum taasavas uksed aastal 2013, pärast kümme aastat kestnud renoveerimistöid. Muuseumi juhtkond kartis, et kümne aastaga on hollandlased muuseumi unustanud.
Rijksmuseumi taasavamise pidustus aastal 2013
  • Rijksmuseumi taasavamise pidustus aastal 2013
  • Foto: amsterdamology.com
Avamiskampaania üheks osaks oli Hollandi ühes suurimas, Baronesi kaubanduskeskuses korraldatud häppening pealkirjaga „Meie kangelased on tagasi“. Poodlejaid üllatas kostümeeritud seltskond, kes oli otsekui ellu ärganud Rembrandti kuulsalt maalilt „Öine vahtkond“, mida Rijksmuseumis eksponeeritakse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele