• 16.09.16, 12:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Best Interneti robotite vestlusringi lisandusid Indrek Vainu ja Ivar Krustok

Indrek Vainu on start-up firma CartSkill.com bot'ide ja tehisintellekti strateeg, Ivar Krustok on veebikampaaniate tegemise tööriista Frank kaasasutaja ja mobiilireklaami agentuuri Nexd digitaalmeedia juht.
Indrek Vainu
  • Indrek Vainu
Indrek Vainu, bot'ide ja tehisintellekti strateeg, CartSkill.com

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele