• 16.09.16, 12:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Best Interneti robotite vestlusringi lisandusid Indrek Vainu ja Ivar Krustok

Indrek Vainu on start-up firma CartSkill.com bot'ide ja tehisintellekti strateeg, Ivar Krustok on veebikampaaniate tegemise tööriista Frank kaasasutaja ja mobiilireklaami agentuuri Nexd digitaalmeedia juht.
Indrek Vainu
  • Indrek Vainu
Indrek Vainu, bot'ide ja tehisintellekti strateeg, CartSkill.com

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele