• 18.08.16, 10:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case Study: Kuidas Tavex üle Euroopa e-poode lansseerib ja mis on tulemused

Brexit või E-exit? Vahet ei ole, sest raha väärtus langeb ajas niikuinii. Üks võimalus oma varade säilitamiseks või isegi kasvatamiseks on investeerida kulda ja hõbedasse. Nii arvab Tavex Grupp ja tuhanded investorid üle maailma. Käesolev case study räägib sellest, kuidas suurendada inimeste hulka, kes mõtlevad oma majanduslike olukorra peale pikas perspektiivis.
Case Study: Kuidas Tavex üle Euroopa e-poode lansseerib ja mis on tulemused
Ülesanne:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 11:00
Firmakingitusega näitad ka seda, et oled trendilooja
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele