18. august 2016
Ainult tellijatele

Case Study: Kuidas Tavex üle Euroopa e-poode lansseerib ja mis on tulemused

Brexit või E-exit? Vahet ei ole, sest raha väärtus langeb ajas niikuinii. Üks võimalus oma varade säilitamiseks või isegi kasvatamiseks on investeerida kulda ja hõbedasse. Nii arvab Tavex Grupp ja tuhanded investorid üle maailma. Käesolev case study räägib sellest, kuidas suurendada inimeste hulka, kes mõtlevad oma majanduslike olukorra peale pikas perspektiivis.

Ülesanne:

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700