• 12.08.16, 10:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Otsepost mõjutab 85% lugejatest

85% otsepostituslehtede lugejatest on positiivselt mõjutatud reklaamitud kauplust külastama, selgus Turu-uuringute AS’i juunikuusest otsepostituse märkamise uuringust. 59% vastaja sõnul mõjutavad sooduspakkumised nende otsust kohe kindlasti.
Otsepost mõjutab 85% lugejatest
  • Otsepost mõjutab 85% lugejatest Foto: Shutterstock.com
Omniva postiäri juhi Mari Allese sõnul tõestavad otsepostitused end vastupidiselt levinud arusaamale jätkuvalt väga eduka reklaamkanalina. “2015. aasta Emori uuringust selgus, et otsepostitus on traditsioonilistest reklaamkanalitest tähelepanuväärseim. Juunikuine Turu-uuringute AS’i küsitlus kinnitab taas sama,” rääkis Allese.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele