Silja Oja • 12. august 2016
Jaga lugu:

Asfaldigrafitiga passiivse suitsetamise vastu

Mõtlemapaneva asfaldigrafiti loojaks on reklaamiagentuur Tank, kes käis idee välja Tervise Arengu Instituudi tubakavastase kampaania konkursi raames.

„See on üks väike ja mänguline komponent kampaania II etapis, mille fookuses on passiivne suitsetamine. Antud lahendusega soovime kõnetada lapsevanemaid ja eriti vankritega liikuvaid emasid-isasid, kes seejuures pahatihti suitsu teevad. Kerge üllatusmoment, teada-tuntud liiklustähise ootamatu “remix”  – ehk annab see kõne- ja mõtteainet, aitab muuta kasvõi mõne lapsevanema käitumist positiivses suunas,“ avaldas Tanki projektijuht Veronika Pekurina lootust.

„Paraku mingit meeletut sotsiaalset revolutsiooni need joonistused ilmselt siiski esile ei kutsu, sest lahenduse elluviimisel tekkis mitmeid tagasilööke Tallinna linna poolt, kes ei soovinud seda oma tänavatel näha. Massist jäi kõvasti puudu, esialgne plaan oli katta nendega enamus rahvarohkemaid kõnni- ja kergliiklusteid. Siiski saavutati kokkulepe Põhja-Tallinna linnaosaga ning viidi ellu Stroomi ranna lasteplatsi ümbruse jalutusteedel,“ lisas Pekurina.

Kampaanias on kasutusel ka tele, raadio, internet (sh sotsmeedia) ning outdoor - nii tavalahendus prügikastide näol kui ka selline erilahendus:

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com