• 12.08.16, 17:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Asfaldigrafitiga passiivse suitsetamise vastu

Mõtlemapaneva asfaldigrafiti loojaks on reklaamiagentuur Tank, kes käis idee välja Tervise Arengu Instituudi tubakavastase kampaania konkursi raames.
Asfaldigrafitiga passiivse suitsetamise vastu
„See on üks väike ja mänguline komponent kampaania II etapis, mille fookuses on passiivne suitsetamine. Antud lahendusega soovime kõnetada lapsevanemaid ja eriti vankritega liikuvaid emasid-isasid, kes seejuures pahatihti suitsu teevad. Kerge üllatusmoment, teada-tuntud liiklustähise ootamatu “remix”  – ehk annab see kõne- ja mõtteainet, aitab muuta kasvõi mõne lapsevanema käitumist positiivses suunas,“ avaldas Tanki projektijuht Veronika Pekurina lootust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele