Ainult tellijatele
3. august 2016
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Lähiaastate meediainvesteeringute kasv tuleb mobiilist

Patrik Kupenko Nexdist ja Anton Hmelnitski ning Hanno Kindel OMD-st

USA ja Suurbritannia reklaamiturud on teenäitajateks kogu maailmale, andes selgeid signaale võimalike arengute kohta ka Eestile. Jõuline internetireklaami kasv pole enam pikki aastaid mingi uudis, kuid muutusi tasub otsida verivärske WARC uudiskirja Suurbritannia reklaamituru käesoleva aasta esimese kvartali kokkuvõttest.

Kogu UK meedia kasvuks ennustatakse 2016. aastal 4,2%. Internetireklaami mahud kasvasid vaadeldaval perioodil 15,3%, kuid tervelt 96% online reklaamide kasvust andis mobiilireklaami kasv. Muu internetireklaami kasv oli marginaalne, võrreldav klassikaliste offline meediakanalite mõneprotsendiliste tõusudega. Seega, enam ei saa rääkida desktop reklaami kiirest kasvust, selle ainus kütus on mobiil ning selle kasv on kordades kiirem kui omal ajal desktop reklaami puhul.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700