• 03.08.16, 16:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lähiaastate meediainvesteeringute kasv tuleb mobiilist

USA ja Suurbritannia reklaamiturud on teenäitajateks kogu maailmale, andes selgeid signaale võimalike arengute kohta ka Eestile. Jõuline internetireklaami kasv pole enam pikki aastaid mingi uudis, kuid muutusi tasub otsida verivärske WARC uudiskirja Suurbritannia reklaamituru käesoleva aasta esimese kvartali kokkuvõttest.
Patrik Kupenko Nexdist ja Anton Hmelnitski ning Hanno Kindel OMD-st
  • Patrik Kupenko Nexdist ja Anton Hmelnitski ning Hanno Kindel OMD-st
Kogu UK meedia kasvuks ennustatakse 2016. aastal 4,2%. Internetireklaami mahud kasvasid vaadeldaval perioodil 15,3%, kuid tervelt 96% online reklaamide kasvust andis mobiilireklaami kasv. Muu internetireklaami kasv oli marginaalne, võrreldav klassikaliste offline meediakanalite mõneprotsendiliste tõusudega. Seega, enam ei saa rääkida desktop reklaami kiirest kasvust, selle ainus kütus on mobiil ning selle kasv on kordades kiirem kui omal ajal desktop reklaami puhul.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele