Riigikantselei kuulutas välja konkursi, et leida parimad sõnumid ja visuaalsed lahendused Eesti Vabariigi 100. sünnipäeva tähistamiseks ja Eesti tutvustamiseks Euroopa Liidu Nõukogu eesistumise ajal.

- Klaasikunstnike Eeva Käsperi ja Tiina Sarapu installatsioon “Sini-must-valge lagi”
- Foto: Annika Haas
„Otsime pikaajalist partnerit, kellega koos välja töötada sünnipäeva visuaalsed lahendused ja viimistleda lõpuni sõnumid, mida saavad kasutada kõik, kes teevad kingitusi või korraldavad sündmusi Eesti Vabariigi 100. sünnipäevaks,“ selgitas EV100 turundus- ja kommunikatsioonijuht Anneli Ohvril.
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“