Hando Sinisalu ajas ühel kuumal suvepäeval juttu Kuldmunal Aasta Agentuuri tiitli võitnud Tabasco vedajate Indrek Viiderfeldi ja Kerstin Raidmaga. Nüüdseks kuue töötajaga Tabasco on viimasel ajal võitnud hulgaliselt auhindu nii kodu- kui välismaal. Hando proovis jälile jõuda, mis on Tabasco edu saladus ja mida nad hommikul söövad, et neil nii hästi on läinud.

- Tabasco aastal 2014: Indrek Viidefeld, Kuldar Leement, Kerstin Raidma
Tabasco sai Kuldmunal Aasta Agentuuri tiitli. Varem on selliseid tiitleid võitnud vanad ja kuulsad agentuurid nagu Division, Age, Taevas, Tank, Kontuur. Nüüd võidavad rohkelt auhindu suhteliselt väiksemad ja uuemad tegijad nagu Tabasco ja Utopia. Mis on teie arvates selliste muutuste põhjuseks?
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“