• 04.07.16, 11:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas eestlased on maailma parimate müügimeeste seas?

Eesti ettevõtte Pipedrive tarkvara kasutavad maailma suurettevõtted nagu Samsung, kuid see on levinud ka tuhandetes väikestes ettevõttetes üle maailma. Hiljuti analüüsis Pipedrive oma keskkonnas rohkem kui 30 000 müügimeeskonna anonüümseks muudetud andmeid, et aru saada, kuidas eri riikide müügimeestel viimasel ajal läinud on.
Ott Ilves, Pipedrive'i turundusspetsialist
  • Ott Ilves, Pipedrive'i turundusspetsialist
Tulemused olid ootamatud ka Pipedrive'i enda tiimile, sest selgus, et maailma kõige efektiivsemad müügimehed võivad tõepoolest asuda Eestis. Nagu on näha allolevalt graafikult, peavad meie müügiinimesed tegema kõige vähem tegevusi selleks, et müük lõpule viia.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele