• 01.07.16, 14:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PZU uus turundusjuht on Triin Piibor

Kahjukindlustusseltsi PZU Eesti turundusjuhi kohale asub tänasest Triin Piibor. Triin on turundusega tegelenud viimased 13 aastat, millest üle kümne aasta juhtis ta SEB Pangas erinevaid turunduse- ja kommunikatsiooniprojekte ning aasta töötas EASis rahvusvaheliste sündmuste projektijuhina eesmärgiga aidata kaasa Eesti tuntuse tõstmisele maailmas.
Triin Piibor
  • Triin Piibor
SEB Pangas juhtis Triin eraisikute laenu- ja liisingutoodete turundust ja kommunikatsiooni ning koordineeris mitmeid sponsorlusprojekte ja üritusi, mis võitnud ka turundusauhindu. Triinu koordineeritud SEB sponsorlusstrateegia „SEB – tuliseim spordi toetaja Eestis“ võitis Turundustegu 2010 Grand Prix’ ning SEB töötajatele suunatud ürituse „SEB Moemaja“ eest omistati Kuldmuna üritusturunduse sisekommunikatsiooni vallas, samuti hinnati üritust hõbemedali vääriliselt rahvusvahelisel reklaamifestivalil KIAF.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele