Kahjukindlustusseltsi PZU Eesti turundusjuhi kohale asub tänasest Triin Piibor. Triin on turundusega tegelenud viimased 13 aastat, millest üle kümne aasta juhtis ta SEB Pangas erinevaid turunduse- ja kommunikatsiooniprojekte ning aasta töötas EASis rahvusvaheliste sündmuste projektijuhina eesmärgiga aidata kaasa Eesti tuntuse tõstmisele maailmas.
SEB Pangas juhtis Triin eraisikute laenu- ja liisingutoodete turundust ja kommunikatsiooni ning koordineeris mitmeid sponsorlusprojekte ja üritusi, mis võitnud ka turundusauhindu. Triinu koordineeritud SEB sponsorlusstrateegia „SEB – tuliseim spordi toetaja Eestis“ võitis Turundustegu 2010 Grand Prix’ ning SEB töötajatele suunatud ürituse „SEB Moemaja“ eest omistati Kuldmuna üritusturunduse sisekommunikatsiooni vallas, samuti hinnati üritust hõbemedali vääriliselt rahvusvahelisel reklaamifestivalil KIAF.
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.