Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Päris/virtuaalne reaalsus ehk kuidas Gruusia end reklaamimaailma kaardile kirjutas
Kuidas lansseerida riigis uus õlu, kui õlleletid on kaubavalikust niigi kirjud? Loe, kui meeldejäävalt ja teistmoodi sisenes Gruusia turule õlu Old Irish.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“