• 22.06.16, 12:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

96% Cannes Lionsile esitatud töödest ei võida

Kuldlõvi võidab ainult 0,78% konkursile esitatud töödest. Loe, millised tegurid siis auhinnavõitmist soodustavad.
96% Cannes Lionsile esitatud töödest ei võida
Turundusportaal Contagious koos agentuuriga Razorfish viisid läbi uuringu, mille käigus analüüsiti kümneid tuhandeid viimastel aastatel Cannes Lionsile esitatud töid Razorfishi välja töötatud big data analüütika tarkvaraga. Eesmärgiks oli välja selgitada, millistel töödel on suuremad šansid võita.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele