Autor: Hando Sinisalu • 22. juuni 2016
Ainult tellijatele

96% Cannes Lionsile esitatud töödest ei võida

Kuldlõvi võidab ainult 0,78% konkursile esitatud töödest. Loe, millised tegurid siis auhinnavõitmist soodustavad.

Turundusportaal Contagious koos agentuuriga Razorfish viisid läbi uuringu, mille käigus analüüsiti kümneid tuhandeid viimastel aastatel Cannes Lionsile esitatud töid Razorfishi välja töötatud big data analüütika tarkvaraga. Eesmärgiks oli välja selgitada, millistel töödel on suuremad šansid võita.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700