• 21.06.16, 18:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mainori uus turundusjuht on Liis Tippel

Liis Tippel on turundusmaasikul toimetanud 16 aastat, juhtides GT Tarkvara ja Excellent Business Solutions reklaamtegevusi ning turundanud Viking Motorsis erinevaid autobrände.
Mainori uus turundusjuht on Liis Tippel
7 aastat orkestreeris ta Elioni kauba- ja finantseerimisäri ning televisioonivaldkonna turundust. Uus ning huvitav väljakutse Eesti Telekomi brändikogemuse juhina jäi sealsete kolleegide vedada, kui ta liitus aastaks Eesti brändi töörühmaga. EASi tähtajalise töölepingu lõppedes suundus Liis Tippel Mainor Grupi ettevõtete turundust juhtima. Liis on loonud ka kaubamärgi PULO, mille alt ta turustab oma kätega treitud puidust valgusteid ning sisekujunduselemente.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele