20. juuni 2016
Ainult tellijatele

Telereklaam on kõige kallim raadioreklaam?

Ivar Krustok

Traditsioonilised turundajad on veel väga tugevalt telereklaami usku, kuna tele on nende arvates alati töötanud ja olnud reklaamimaailmas alati üks olulisim kanal. Tänapäeva reaalsus on aga muutunud ja suurem osa inimestest vaatab isegi enne magama jäämist viimasena enda nutitelefoni, mitte oma partnerit. Selline suhe nutitelefoniga tekitab küsimuse, kui naiivne on loota, et kasutaja telereklaami ajal ei kasuta nutitelefoni ega vaata uusi Instagrami pilte? Selle tulemusel on telereklaamist saanud kõige kallim raadioreklaam.

Mõni nädal tagasi kogunesid mobiilimaailma turunduse tipud Londonisse MMA konverentsile. Üritusel kõnelesid mitmed suurbrändid nagu Coca-Cola, Huawei, InMobi, Dominos ja Samsung sellest, kuidas nemad mobiilimaailmaga on kohanenud. Kohapela käis ja kokkuvõtte tegi Nexdi digitaalmeedia juht Ivar Krustok.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700