• 17.06.16, 13:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maxima turundust arendab edasi Jaanika Terasmaa

Maxima Eesti turundusdirektorina asus ametisse varasem Baltika Grupi turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa.
Jaanika Terasmaa
  • Jaanika Terasmaa
  • Foto: Maxima
Maxima Eesti tegevdirektori Vygintas Šapokase sõnul on tänavu Eestis 12. tegutsemisaastat tähistanud Maxima jaekett jõudnud suurima kliendiarvuni ning ettevõtte kaubamärk on tõusnud kümne Eesti armastatuima hulka. "Meie turundustiimi eesmärgiks on Jaanika juhtimisel veelgi efektiivsemalt müügitegevust ning brändi tuntust edendada, et seeläbi täiendavalt kliendilojaalsust suurendada," märkis ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele