Inimene tormab poodi ostma uut telefoni, õnnetul kombel on eelmisest järel ainult pikkupidi pool. Kuidas see juhtus, pole siinkohal oluline.
Poes saab valida seitsme tootja, sama klassi telefonide vahel. Neist näha palub ta kahte. Müüa pakub lisaks ka kolmandat, üht uut tulijat, kelle hind on madalam, aga näitajad kõik paremad. Ostja ei soovi seda vaadata. Ühe valitud aparaadi näitajad on teisest mõnevõrra paremad ja hind ka odavam. Teine aga näeb tõesti ilus välja ja see ei oleks lihtsalt telefon, vaid lausa statement.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.