Inimene tormab poodi ostma uut telefoni, õnnetul kombel on eelmisest järel ainult pikkupidi pool. Kuidas see juhtus, pole siinkohal oluline.
Poes saab valida seitsme tootja, sama klassi telefonide vahel. Neist näha palub ta kahte. Müüa pakub lisaks ka kolmandat, üht uut tulijat, kelle hind on madalam, aga näitajad kõik paremad. Ostja ei soovi seda vaadata. Ühe valitud aparaadi näitajad on teisest mõnevõrra paremad ja hind ka odavam. Teine aga näeb tõesti ilus välja ja see ei oleks lihtsalt telefon, vaid lausa statement.
Seotud lood
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.