• 14.06.16, 18:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mitu kalorit kaalub sinu bränd?

Inimene tormab poodi ostma uut telefoni, õnnetul kombel on eelmisest järel ainult pikkupidi pool. Kuidas see juhtus, pole siinkohal oluline.
Mitu kalorit kaalub sinu bränd?
  • Foto: Shutterstock.com
Poes saab valida seitsme tootja, sama klassi telefonide vahel. Neist näha palub ta kahte. Müüa pakub lisaks ka kolmandat, üht uut tulijat, kelle hind on madalam, aga näitajad kõik paremad. Ostja ei soovi seda vaadata. Ühe valitud aparaadi näitajad on teisest mõnevõrra paremad ja hind ka odavam. Teine aga näeb tõesti ilus välja ja see ei oleks lihtsalt telefon, vaid lausa statement.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele