• 10.06.16, 10:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Zavod BBDO kindel eesmärk on esimesena Kuldlõvi kodumaale tuua

Juba järgmisel nädalal algavale Cannes Lions festivalile sõidab Eestist kõige suurema delegatsiooniga Zavod BBDO reklaamiagentuur, kelle ridadest läheb end täiendama 8 inimest ehk koguni 70% töötajatest. Lisaks astub Zavod BBDO poolt võistlustulle ka noortetiim, kes võtab osa 48-tunnisest Young Lions võistlusest.
Tauno Loodus
  • Tauno Loodus
Küsisime Zavod BBDO tegevjuhilt Tauno Looduselt kommentaari, miks tasub maailma suurimale loovusfestivalile minekusse investeerida ning kuidas see aitab agentuuri püstitatud eesmärkidele kaasa.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.03.25, 11:27
Üks koht, lõputud võimalused: T1 Venue sündmuskeskus viib ürituste korraldamise uuele tasemele
Kui eestlase unistuste kodu asub samal ajal kesklinnas, metsa sees ning vaatega merele, siis sellist kohta leida on võimatu. Sündmusi korraldama asudes on soovideks väga hea asukoht, suurepärased tehnilised lahendused, tasuta parkimine, plussina lisaks imeline vaade ja naturaalne valgus. Ja selline koht on päriselt olemas – see on T1 keskuses asuv sündmuskeskus T1 Venue.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele