Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Zavod BBDO kindel eesmärk on esimesena Kuldlõvi kodumaale tuua
Tauno Loodus
Juba järgmisel nädalal algavale Cannes Lions festivalile sõidab Eestist kõige suurema delegatsiooniga Zavod BBDO reklaamiagentuur, kelle ridadest läheb end täiendama 8 inimest ehk koguni 70% töötajatest. Lisaks astub Zavod BBDO poolt võistlustulle ka noortetiim, kes võtab osa 48-tunnisest Young Lions võistlusest.
Küsisime Zavod BBDO tegevjuhilt Tauno Looduselt kommentaari, miks tasub maailma suurimale loovusfestivalile minekusse investeerida ning kuidas see aitab agentuuri püstitatud eesmärkidele kaasa.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.