Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Cannes Lionsi žürii valis mobiilireklaamidele spetsialiseerunud ettevõtte Nexd platvormi AdCanvas maailma potentsiaalikamate uute reklaamitööstuse start-up'ide hulka.
Tänu sellele on Nexdil võimalus osaleda koos teiste maailma põnevaimate idufirmadega Cannes Lionsil toimuval Start-Up Village messil, kus on koos maailma tippude hulka kuuluvad loovjuhid, investorid ja brändijuhid.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.