Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Cannes Lionsi žürii valis mobiilireklaamidele spetsialiseerunud ettevõtte Nexd platvormi AdCanvas maailma potentsiaalikamate uute reklaamitööstuse start-up'ide hulka.
Tänu sellele on Nexdil võimalus osaleda koos teiste maailma põnevaimate idufirmadega Cannes Lionsil toimuval Start-Up Village messil, kus on koos maailma tippude hulka kuuluvad loovjuhid, investorid ja brändijuhid.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“