• 06.06.16, 10:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tööandja bränd ja selle roll värbamises

Tööealise elanikkonna vähenemine, töötajate muutunud ootused, generatsioonidevahelised erinevused ja suurenenud konkurents töötajate pärast on muutnud sobivate inimeste värbamise keeruliseks. On selge, et praeguses tööturu olukorras ei konkureeri kandidaadid ühe positsiooni pärast, vaid pigem võistlevad erinevad ettevõtted ühe sobiva kandidaadi nimel. Ettevõtte võimekus värvata sobivaid inimesi muutub, arvestades kitsast tööjõuturgu ja demograafilisi trende, Eesti konkurentsitihedal tööturul aina olulisemaks.
Tööandja bränd ja selle roll värbamises
Mis on tööandja bränd? konsultandi Richard Mosley käsitluse kohaselt peab töötaja väärtuspakkumine:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 08:00
Different.ee: leia firmapeole sobivaim peomööbel ja aksessuaarid
Aastalõpu firmapeo korraldamine on suurepärane võimalus näidata töötajatele ja klientidele, kui väga neid hinnatakse. Selleks, et valida ettevõtte üritusele sobiv mööbel ja aksessuaarid, mis loovad õige atmosfääri, tuleb appi Different.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele