• 03.06.16, 14:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Peter Kentie: linna bränd peab olema future proof ehk tulevikule orienteeritud

Kokkuvõte Peter Kentie ettekandest 2. juunil Tallinnas toimunud konverentsil Nation & City Branding.
Eindhoven brändi logo
  • Eindhoven brändi logo
#Estonishing idee autor Peter Kentie on teinud teisigi vägevaid kampaaniaid. Viis aastat on ta tegelenud oma kodulinna Eindhoven brändimisega. Linnal on nüüd selge identiteet, mida tuntakse üle maailma.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele