Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Peter Kentie: linna bränd peab olema future proof ehk tulevikule orienteeritud
Kokkuvõte Peter Kentie ettekandest 2. juunil Tallinnas toimunud konverentsil Nation & City Branding.
#Estonishing idee autor Peter Kentie on teinud teisigi vägevaid kampaaniaid. Viis aastat on ta tegelenud oma kodulinna Eindhoven brändimisega. Linnal on nüüd selge identiteet, mida tuntakse üle maailma.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.