• 31.05.16, 14:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Südameapteegi reklaamklipp võitis Euroopa disainiauhinna

Südameapteegi reklaamklipp pälvis 21. mail Viinis toimunud European Design Awards galal tunnustust liikuva graafika auhinnakategoorias, võites pronksauhinna.
Südameapteegi reklaamklipp võitis Euroopa disainiauhinna
„Reklaamklipp valmis 2015. aasta kevadel Südameapteegi brändiuuenduse raames, mille tulemusel kasvas Südameapteegi top of mind aasta baasil 7% ja total pharmacy awareness 15%, (Nielsen pharmacy shopping study report), ületades püstitatud eesmärgid“ sõnas Südameapteegi Turundus-ja sortimendijuht Tuuli Kruusimägi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele