• 31.05.16, 14:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Südameapteegi reklaamklipp võitis Euroopa disainiauhinna

Südameapteegi reklaamklipp pälvis 21. mail Viinis toimunud European Design Awards galal tunnustust liikuva graafika auhinnakategoorias, võites pronksauhinna.
Südameapteegi reklaamklipp võitis Euroopa disainiauhinna
„Reklaamklipp valmis 2015. aasta kevadel Südameapteegi brändiuuenduse raames, mille tulemusel kasvas Südameapteegi top of mind aasta baasil 7% ja total pharmacy awareness 15%, (Nielsen pharmacy shopping study report), ületades püstitatud eesmärgid“ sõnas Südameapteegi Turundus-ja sortimendijuht Tuuli Kruusimägi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele