Südameapteegi reklaamklipp pälvis 21. mail Viinis toimunud European Design Awards galal tunnustust liikuva graafika auhinnakategoorias, võites pronksauhinna.
„Reklaamklipp valmis 2015. aasta kevadel Südameapteegi brändiuuenduse raames, mille tulemusel kasvas Südameapteegi top of mind aasta baasil 7% ja total pharmacy awareness 15%, (Nielsen pharmacy shopping study report), ületades püstitatud eesmärgid“ sõnas Südameapteegi Turundus-ja sortimendijuht Tuuli Kruusimägi.
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“