• 27.05.16, 10:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

bESTonia

Hämmastav on ärevus, mis on tekkinud ümber „EST“ sõnamängu. Harva, kui reklaamilahendid leiavad eraldi kajastust ka peavoolumeedias a la „Hollandlane mõtles Eestile välja märgi“. Hämmastav just seetõttu, et samasuguseid (sõna)konstruktsioone on loodud juba palju varem, tõsi, keegi pole neid nii palju korraga ühele pildile seadnud.
Siim Pütsepp
  • Siim Pütsepp
Loomulikult on tegu toreda ja tõenäoliselt teatavat tähelepanu pälviva lahendiga, kindlasti enam kui Welcome, kuid sel puudub lugu. Brändi on mõtet teha aastatepikkuse ettevaatega. Mis edasi, millest me pärast veel räägime? Seega taktikalise lahendina tore, kuid strateegiline lähenemine puudub.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele