27. mai 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

bESTonia

Siim Pütsepp
Hämmastav on ärevus, mis on tekkinud ümber „EST“ sõnamängu. Harva, kui reklaamilahendid leiavad eraldi kajastust ka peavoolumeedias a la „Hollandlane mõtles Eestile välja märgi“. Hämmastav just seetõttu, et samasuguseid (sõna)konstruktsioone on loodud juba palju varem, tõsi, keegi pole neid nii palju korraga ühele pildile seadnud.

Loomulikult on tegu toreda ja tõenäoliselt teatavat tähelepanu pälviva lahendiga, kindlasti enam kui Welcome, kuid sel puudub lugu. Brändi on mõtet teha aastatepikkuse ettevaatega. Mis edasi, millest me pärast veel räägime? Seega taktikalise lahendina tore, kuid strateegiline lähenemine puudub.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700