Põhja-Euroopa tähtsaim kevadsuvine kohabrändimiskonverents käsitleb päeva jooksul kolme peamist teemat: kohabrändimine praktikas (Eindhoveni näitel), talentide ja investeeringute meelitamine ning turism. Tuuakse praktilisi näiteid, kuidas on kohabrändimist protsessina rakendatud ja kuidas teha edukat rahvusvahelist talendijahti.
"Koha brändimine on aina kasvav nähtus üle terve Euroopa ja maailma, kui vaadata kuidas linnad ja riigid võistlevad rahvusvahelise tööjõu, turistide ja investeeringute pärast. See on avalikku ja erasektorit hõlmav strateegiline protsess, mille eesmärk on koha - riigi, linna, äriklastri või teaduspargi - atraktiivsemaks muutmine talentidele ja investeeringutele,” selgitas riikide ja linnade reputatsiooni ja innovatsiooni arendamist nõustava Tendensor International tegevjuht Marcus Andersson, kes ka ise 2. juunil toimuval konverentsil üles astub.
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.