• 24.05.16, 14:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

McCann Vilniuse loovjuht: Sisuturundus kasvab, TV roll väheneb

Enne Balticbesti festivali avaldame intervjuude sarja Läti ja Leedu reklaami- ja turundusmaailma arvamusliidritega, et tutvustada Eesti lugejale naabermaade turundustrende. Esimesena ilmub intervjuu McCann Vilniuse loovjuhi Mantas Velykisega.
Mantas Velykis
  • Mantas Velykis
McCann Vilniuse suurimad kliendid on Euroapteem (Eurovaistinė), AKROPOLIS, Swedbank, L'oreal, Vilkmergė, Stumbras.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele