• 24.05.16, 14:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

McCann Vilniuse loovjuht: Sisuturundus kasvab, TV roll väheneb

Enne Balticbesti festivali avaldame intervjuude sarja Läti ja Leedu reklaami- ja turundusmaailma arvamusliidritega, et tutvustada Eesti lugejale naabermaade turundustrende. Esimesena ilmub intervjuu McCann Vilniuse loovjuhi Mantas Velykisega.
Mantas Velykis
  • Mantas Velykis
McCann Vilniuse suurimad kliendid on Euroapteem (Eurovaistinė), AKROPOLIS, Swedbank, L'oreal, Vilkmergė, Stumbras.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele