• 24.05.16, 13:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maailmas on rohkem mobiili kui hambaharja omanikke

Mobiil ei ole kanal, see on inimese operatsioonisüsteem, räägiti 10. - 11. mail 2016 New Yorgis Times Square’l toimunud MMA Mobile Marketing Leadership Forumil. Koos turundusmaailma absoluutsesse tippu kuuluvate juhtide ja spetsialistidega osales üritusel ka Nexdi meeskond.
Maailmas on rohkem mobiili kui hambaharja omanikke
  • Foto: Shutterstock
Milline on mobiiliturunduse seis täna?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele