• 24.05.16, 13:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maailmas on rohkem mobiili kui hambaharja omanikke

Mobiil ei ole kanal, see on inimese operatsioonisüsteem, räägiti 10. - 11. mail 2016 New Yorgis Times Square’l toimunud MMA Mobile Marketing Leadership Forumil. Koos turundusmaailma absoluutsesse tippu kuuluvate juhtide ja spetsialistidega osales üritusel ka Nexdi meeskond.
Maailmas on rohkem mobiili kui hambaharja omanikke
  • Foto: Shutterstock
Milline on mobiiliturunduse seis täna?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele