Muusika on reklaami üks osa, mis peab olema loodud sihilikult, konkreetselt ja teatud eesmärkide jaoks. Heli ja brändi identiteedi seosest räägib Agentuuri La Ecwador kommunikatsioonijuht Leanyka Libeon.
- Üritusel Hommikukohv "Muusika ja bränding"
Igal ettevõttel, organisatsioonil ja brändil on olemas omapärane logo või visuaal, mis teeb ta teiste seast kergesti äratuntavaks. Tuntud helilooja ja muusikaprodutsent Priit Pajusaar arvab, et kõik need logod on tänapäeval jube kihvtilt tehtud, ent samas tundub talle, et need oleks toodetud justkui kurtidele. “Väga vähe on maailmas neid brände, kelle visuaali toetab audio. Ometigi on inimese visuaalne mälu oluliselt kehvem kui kuulmismälu. Heli vajalikkust ei aduta, kuid visuaali ja heli adekvaatne kokkuliitmine toob hämmastava tulemuse,” selgitas Priit.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.