Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Urmas Oru: Praegu on tele kuldaeg
Tele konkureerib reklaami poolest teiste meediumitega, kellel on vähem piiranguid. Näiteks veebis on hommikul alkoholireklaam lubatud, teles on see sel kellaajal välistatud. Televisiooni käekäigust ja trendidest räägib Kanal 2 peadirektor Urmas Oru.
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?