• 18.05.16, 16:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Urmas Oru: Praegu on tele kuldaeg

Tele konkureerib reklaami poolest teiste meediumitega, kellel on vähem piiranguid. Näiteks veebis on hommikul alkoholireklaam lubatud, teles on see sel kellaajal välistatud. Televisiooni käekäigust ja trendidest räägib Kanal 2 peadirektor Urmas Oru.
Urmas Oru
  • Urmas Oru
  • Foto: Raul Mee
Kanal 2 on jätkuvalt vaadatuim kanal. Kuidas te selle saavutate? Kui olulised on vaadatavuse edetabelid?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele