• 18.05.16, 16:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Urmas Oru: Praegu on tele kuldaeg

Tele konkureerib reklaami poolest teiste meediumitega, kellel on vähem piiranguid. Näiteks veebis on hommikul alkoholireklaam lubatud, teles on see sel kellaajal välistatud. Televisiooni käekäigust ja trendidest räägib Kanal 2 peadirektor Urmas Oru.
Urmas Oru
  • Urmas Oru
  • Foto: Raul Mee
Kanal 2 on jätkuvalt vaadatuim kanal. Kuidas te selle saavutate? Kui olulised on vaadatavuse edetabelid?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele