12. mai 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Elamusturundus ja elamusdisain: väärtuse loomine elamuste kaudu

Anu Leppiman
Foto: Niina Huuskonen
Jätkuv üleilmastumine, võrgustumine, digitaliseerumine ja turgude küllastumine on trendid, mida tuleks turunduskommunikatsioonis ja tarbijakäitumises üha enam arvestada, tõstes nii uurijate kui ka turundajate tähelepanu keskmesse toodete ja teenuste elamuslikkuse ja tarbija emotsioonid.

Artikkel ilmus ajakirja Kaja mainumbris 2016. Autor: Dr Anu Leppiman, TTÜ turunduse professor, elamusturunduse uurimisgrupi juht, elamus- ja suhtlemisekspert ja Lapi Ülikooli teenusedisaini ja -suhtlemise kaasprofessor.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700