• 12.05.16, 08:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elamusturundus ja elamusdisain: väärtuse loomine elamuste kaudu

Jätkuv üleilmastumine, võrgustumine, digitaliseerumine ja turgude küllastumine on trendid, mida tuleks turunduskommunikatsioonis ja tarbijakäitumises üha enam arvestada, tõstes nii uurijate kui ka turundajate tähelepanu keskmesse toodete ja teenuste elamuslikkuse ja tarbija emotsioonid.
Anu Leppiman
  • Anu Leppiman
  • Foto: Niina Huuskonen
Artikkel ilmus ajakirja Kaja mainumbris 2016. Autor: Dr Anu Leppiman, TTÜ turunduse professor, elamusturunduse uurimisgrupi juht, elamus- ja suhtlemisekspert ja Lapi Ülikooli teenusedisaini ja -suhtlemise kaasprofessor.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele