Peale kolmeaastast töötamist Saksamaal Vizeum EMEA (Europe, Middle East & Africa) regiooni strateegiadirektorina, pöördub Natalja Piiskoppel Eestisse tagasi ja asub Dentsu Aegis Networki Baltikumi strateegia- ja arendusjuhi kohale.
Natalja on varem töötanud 10 aastat Carat Baltikumi strateegiajuhina, kolm aastat tagasi liitus ta aga grupi uue rahvusvahelise tiimiga, kus ta vastutas Vizeumi suurte regionaalsete ja globaalsete klientide kommunikatsioonistrateegiate väljatöötamise eest. Tema klientide hulka kuulusid BMW Global (BMW, Mini), Ferrero Sassoni-Slavi regioonis (25 turgu, sh Saksamaa ja Poola), Panasonic Europe, VF Corporation Europe (Timberland, Vans, TNF jt) jne. Lisaks sellele olid tema tööülesanneteks new business-itoetamine erinevates riikides ning Vizeumi toote- ja personaliarendus koostöös Vizeum Europe & Vizeum Global liidritega.
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“