• 02.05.16, 14:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Janno Siimar: Kui kliendil on palju raha, tuleb olla ettevaatlik (et mitte tarbetult kulutada)

Hando Sinisalu Best Marketingist käis külas Velveti uues kontoris ja rääkis Janno Siimariga kontorist, disainist ja ambitsioonidest.
Janno Siimar
  • Janno Siimar
Te hiljuti kolisite uude kontorisse, kuigi teie eelmine kontor sai mitmeid sisekujunduse auhindu. Kui vaadata üldse agentuure laiemalt, siis tundub, et kontorile pannakse palju rõhku. Miks on nii oluline investeerida ägeda töökeskkonna loomisesse?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele