• 28.04.16, 13:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Creative Fuel avas vägeva peoga loovagentuuride uue kodu Kultuurikatlas

Creative Fuel on Eesti juhtivaid loovettevõtteid ühendav klaster, milles tänaseks osalevad digiagentuur ADM Interactive, reklaamiagentuurid Age McCann ja Division, digi-produktsiooniagentuur Nexd ning start-up lab Elevaator.
Creative Fuel avas vägeva peoga loovagentuuride uue kodu Kultuurikatlas
  • Foto: Tiit Mõtus
Klastri loomise eesmärk oli ühiste jõududega investeerida töökeskkonda ning arendada omavahelist koostööd ja seeläbi ka Eesti loovtööstuse ekspordisuutlikust, noorte talentide haridust ningloovmajanduse idu-ettevõtlust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele