• 18.04.16, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case Study: Swedbanki mobiilipanga äpp

Swedbank lansseeris rakenduse, mille abil on ülimalt lihtne raha saata ja küsida. Kampaania keskendus tehniliste seletuste asemel inimlikule ja personaalsele lähenemisele ning kokkuvõttes ületati eesmärki 66% võrra.
Swedbanki moobilirakenduse kampaania
  • Swedbanki moobilirakenduse kampaania
Kampaania nimi: Küsi ja saada raha

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele